Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Autor Téma: eKonto Premium - jak je počítán kreditní obrat? :-)  (Přečteno 9031 krát)

Zlodějská prasata z RB

  • Host
Dobrý den,

mám takovou menší při s Raiffeisenbank.

Měl jsem několik let eKonto. Na to, že si se mnou Banka inspirovaná klienty vytírá zadnici jsem si zvykl.

eKonto jsem již několik měsíců nepoužíval. Byl jsem líný ho jít zrušit, respektive jednání s Prémiovými a jinými poradci mi nedělalo dobře na můj kardiovaskulární systém, a zrušení jsem se vyhýbal. Vždy jsem jen udělal kreditní obrat 25 litrů.

V měsíci květnu jsem kreditní obrat udělal až 31.5.2011 (peníze připsány poslední den v měsíci). A samozřejmě mi Raiffeisenbank naúčtovala Kč 230,- za vedení účtu.
Věc jsem ihned 1.6.2011 reklamoval, protože v "Ceník produktů a služeb" RB je podle mého názoru na straně 5 poměrně jednoduché sdělení:

"Prémiové výhody
Definice podmínek:
• měsíční kreditní obrat min. 25 tis. Kč........" (tedy nic o tom, že platby připsané v poslední den v měsíci, se započítávají do dalšího měsíce).

Až dnes po mé vulgární urgenci mi z RB odpověděli:

Vážený pane .........,

kontaktujeme Vás z Raiffeisenbank na základě Vaší níže uvedené reklamace ze dne 1. června 2011.

Dovolte, abychom se k dané záležitosti vyjádřili.

Na základě prověření veškerých skutečností bylo zjištěno, že všechny příchozí platby v měsíci květnu přišly na Váš účet až poslední den v měsíci, tedy dne 31.5.2011. Dle platného Ceníku produktů a služeb Raiffeisenbank (strana 6) jsou však do příjmových transakcí v daném kaledářním měsíci zahrnuty kreditní operace zrealizované od 00:01 hod. posledního kalendářního dne v předchozím měsíci až do půlnoci dne, který předchází poslednímu kalendřánímu dni v příslušném měsíci, a to z důvodu zaúčtování poplatku a slevy, ke kterému poslední den v měsíci dochází.

Dle výše uvedeného se v měsíci květnu na účtu sledovaly kreditní obraty od 30.4.2011 (00:01) do 30.5.2011 (23:59). Příchozí platby ze dne 31.5.2011 jsou tedy zahrnuty do sledovaného období pro měsíc červen.

Je nám velice líto, ale jelikož ve sledovaném období v měsíci květnu na Vašem účtu nedošlo ke splnění požadovaného kreditního obratu pro vedení eKonta zdarma, účtovaný poplatek ve výši 230 Kč ze dne 31.5.2011 byl bankou účtován oprávněně v souladu s platným Ceníkem. K jeho navrácení proto nemůžeme přistoupit.

Mrzí nás, že pro Vás nemáme příznivější odpověď.

S pozdravem

Eva Žaludová Tomášková
Oddělení Reklamace
Raiffeisenbank a.s.


Nejsem právník ani jsem nestudoval výrokovou logiku.

Ale zdá se mi, že paní Žaludová Tomášková, respektive někdo kdo předpřipravuje odpovědi na reklamace, blije pěkné nesmysly.

Na straně 6 "Ceníku produktů a služeb" se sice něco vzdáleně o tom, že "do příjmových transakcí v daném kalendářním měsíci zahrnuty kreditní operace zrealizované od 00:01 hod. posledního kalendářního dne v předchozím měsíci až do půlnoci dne, který předchází poslednímu kalendářnímu dni v příslušném měsíci, a to z důvodu zaúčtování poplatku a slevy, ke kterému poslední den v měsíci dochází. " píše. Ale podle mého názoru se to týká jen "transakce realizované v jiné než hlavní měně.........". Což není můj případ.

Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?

Vím, že moje šance na uznání reklamace ze strany Raiffeisenbank jsou mizivé, ale jsem rozhodnut se nevzdat. :-)

Pavel

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


xtonda

  • Host
Re: eKonto Premium - jak je počítán kreditní obrat? :-)
« Odpověď #1 kdy: 09. 09. 2011, 16:28:52 »
Je tam napsáno:
Citace
Do příjmové transakce při výpočtu kreditního obratu budou započítány:

operace zrealizované ve sledovaném období tj. od 00:01 hod. posledního kalendářního dne v předchozím měsícibdo půlnoci dne, který předchází poslednímu kalendářnímu dni v příslušném měsíci (z důvodu zaúčtování poplatků a slevy), kdy byl na účtu klienta platný cenový program eKonto.

Transakce realizované v jiné než hlavní měně, banka bude provádět přepočet kurzem deviza střed platným k půlnoci dne, který předchází poslednímu kalendářnímu dni v příslušném měsíci.
Vždyť je to napsáno zcela jasně, období je prostě celé posunuto o den dopředu vůči klasickým měsícům, tj. období je od posledního dne měsíce do předposledního dne následujícího měsíce. Zmínka o transakcích v jiné měně je tam jen kvůli vyjasnění jaký se bude brát kurs. Čili banka má pravdu a Vy jste to prostě prošvihl.


Petra

  • Host
Re: eKonto Premium - jak je počítán kreditní obrat? :-)
« Odpověď #2 kdy: 20. 11. 2011, 12:58:42 »
Dopadla jsem v RB naprosto stejně, takže už si ten kredit hlídám a posílám si tam peníze včas. Vztekala jsem se tehdy na zákaznické lince, ale bylo mi to houby platné.


xtonda

  • Host
Re: eKonto Premium - jak je počítán kreditní obrat? :-)
« Odpověď #3 kdy: 20. 11. 2011, 13:23:25 »
Mě to zas jednou pomohlo, dostal sem platbu 31. a pak celý další měsíc nic, už jsem počítal že budu platit, ale díky tomu posuvu o den to bylo OK.


Tomas

  • Host
Re:eKonto Premium - jak je počítán kreditní obrat? :-)
« Odpověď #4 kdy: 03. 06. 2013, 20:01:38 »
Hrůza hrůza hrůza. Opravdu jen to nejhorší silně nedoporučuji!!! Celé to začlo v roce 2009, když jsem byl v Austrálii. Prostě nefungovala jejich platební karta, takže jsem se nedostal k mým prostředkům. V roce 2011 jsem byl znovu v Austrálii, do té doby mi sdělili, abych si zařídil novou debitní kartu Visa Gold, ne že se tato karta nechovala jako debitní, ale opět problém s nemožností zaplatit a to kartou EC-MC standard tak i kartou Visa Gold. Řešil jsem to z Austrálie s bankéřkou, díky časovému posunu měla pozdní večerní hodiny a nic nevyřešili. Dále v roce 2012, kdy jsem banku upozorňoval na to že odjíždím, jestli mají plánované nějaké odstávky odpověď né vše bude v pořádku. A na novo Thajskou 2012 nemohl jsem zaplatit ani vybrat cash, opět kolegové s jinými bankami bezproblému. Měli nesmyslné omezení plat. karet, které mi ovšem nesdělili. Půl roku mi za to slibovali vedení účtu zdarma, toho jsem se dočkal až po půlročním vyžádání a to na dobu 3měsíců. Jelikož vím, že budu letos opět cestovat a karta mi v daný měsíc končí zažádal jsem o výměnu karty za podmínek, že bude vše zdarma, to mi bylo slíbeno 2x na infolince 1x na pobočce bankéřkou, co se nedělo na přelomu měsíce se neoprávněně obohatili a strhli mi danou částku z účtu, i přesto, že mě upozorňovali na to, že bude vše zdarma. 9dní jim trvalo než částku vrátili, a napsali mi vyjádření, že to byl z jejich strany vstřícný krok, což už i pro mě bylo moc. Dnes jsem byl zrušit povolený debet, který jsem u nich několik let nečerpal, né že bankéřka nebyla schopna opsat moji adresu z občanského průkazu na čež jsem ji upozornil a chybu opravila. Podruhé však prozměnu neuměla napsat jméno Tomáš chyba opět. Můj názor je to banda amatérů, kteří zkoušejí i podvádět, dle mého pokus o okradení klienta, kterého sami zařadili do VIP. klientely. Šetří na lidských zdrojích a tak zaměstnávají nekvalitní lidské zdroje a na to doplácí klienti. Takže doporučuji se velkým obloukem této bankovní společnosti vyhnout.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Offline Méďa Béďa

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 819
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:eKonto Premium - jak je počítán kreditní obrat? :-)
« Odpověď #5 kdy: 03. 06. 2013, 21:31:09 »
Dobrý... Přečetl jsem 2 řádky, pak jsem se na to vy... Sám nedokážeš použít pitomý Enter, aby tvůj příspěvek byl čitelný, kde bereš tu drzost kritizovat jiné za nedostatky?


Josef

  • Host
Re:eKonto Premium - jak je počítán kreditní obrat? :-)
« Odpověď #6 kdy: 11. 06. 2013, 16:48:14 »
Koukam, ze Meda Beda bude asi z RB  ???
Ja to i bez formatovani precetl. Holt uz jsem nejaky patek zvykly na komentare...


Offline Lukáš Blecha

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 295
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:eKonto Premium - jak je počítán kreditní obrat? :-)
« Odpověď #7 kdy: 11. 06. 2013, 23:53:11 »
Proč každý, kdo s nějakým příspěvkem nesouhlasí, musí zaručeně pracovat v RB, Fio, doplň si sám...?! Nechápu.


bruce vyliž

  • Host
Re:eKonto Premium - jak je počítán kreditní obrat? :-)
« Odpověď #8 kdy: 12. 06. 2013, 02:21:16 »
Speciálně ty toho nechápeš...

Už máš chlapa, sporťáku?


duso

  • Host
Re:eKonto Premium - jak je počítán kreditní obrat? :-)
« Odpověď #9 kdy: 07. 04. 2014, 15:32:09 »
Tiez u nich koncim po cca 6 rokoch. Mna npr okradli pred 3 rokmi, zauctovali mi pri vymene karty (skoncila platnost) poplatok za zmenu pinu cca 250Kc. Neriesil som to, bol som zvedavy ci to opravia. Neopravili :\

Nieco na tom bude, co tu ludia pisu o RB!


 
Platby GoPay