Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Autor Téma: Raiffeisen bank a pristup ke klientovi  (Přečteno 22298 krát)

aaa

  • Host
Raiffeisen bank a pristup ke klientovi
« kdy: 18. 01. 2011, 13:48:38 »
povim vam pribeh z valky, jeho hrdinou...pardon z Reifky a bez hrdiny

Mel jsem kdysi ucet u e-banky a jak ji koupila Reifka, ucet mi zustal. Nejsem z klientu co meni banku jak ponozky tak jsem tam byl az do ted. Cerpal jsem povoleny debet, nikdy jsem s nicim nemel problem.
zacatkem ledna se mi stala takova vec. Jelikoz jsme byl porad v minusu, nekdy radove par kacek, nekdy par desitek tisic, a za rok jsem si nevzpomel to srovnat, banka aniz by mi dala vedet povoleny debet zrusila. Zvlastni na tom celym je, ze na druhym uctu o kterym banka vi je casto nekolikrat tolik v plusu, co na tomto debet.
No a pak to prislo. Behem tydne dva telefonaty ze jsem dluznik,.  na uctu mi behem tydne pribyly 2 castky á 200 Kc, jedna za vznik nepovoleneho debetu, druha za upominku.
Co s bankou, ktera s klientem jedna jak hovado ? jiz nema mou duveru.
A to si predstavte, ze se v takove bance opravdu dostanete do tizive situace. Dopadnete jak Sazka.
rychle pryc !
v souladu s obchodnimi podminkami...
« Poslední změna: 26. 01. 2011, 00:17:24 od dalich »

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


LOL2000

  • Host
Re: Reifeisen bank a pristup ke klientovi
« Odpověď #1 kdy: 18. 01. 2011, 14:08:10 »
U nich je evidentně problém, že sledujou jen jeden účet.Ono to ani snad jinak nejde.Byl by v tom chaos.Jsou pravidla a nejede přes to vlak.Dokonce si myslím, že to systém vyhodnocuje sám.
Doporučuji napsat vysvětlující dopis a pokusit se dohodnout aby ti to odpustili.Dle výsledku bych se rozhodl.RF je dráhá......už mám taky FIO.To víš , debet je ale problém všude....byla to tvoje chyba.Pokud jsou ale slušní, tak ti to odpustí...jist si ale nejsem.Povětšinou se s tím nemažou a ty se dostaneš jen k lidem, kteří to stejně nejsou schopni vyřešit a jseš(asi) moc malá rybka aby se tebou zabejvali.


aaa

  • Host
Re: Reifeisen bank a pristup ke klientovi
« Odpověď #2 kdy: 18. 01. 2011, 14:24:20 »
Mne jde o trosku jinou vec. prave o tu slusnost. I pokud to system sam vyhodnocuje, prumerny desetilety programator je schopen do pul hodiny vyplodit nejaky programek, ktery by udelal jednoduchou vec - treba tyden pred koncem debetu oznamil klientovi at do tydne doplati nebo mu debet vypovi, pripadne by aspon klientovi oznamil, ze debet konci, ci zkoncil.
U RB to funguje tak, ze na svoje jmeno si poridim ucet a k nemu se stejnym pristupem i ucet firemni
a kdyz jsme u tech poplatku, ten dluh za ktery mi strhli tu druhou dvoustovku byl nizsi, nez moje mesicni poplatky za horsi mesice...


aaa

  • Host
Re: Reifeisen bank a pristup ke klientovi
« Odpověď #3 kdy: 19. 01. 2011, 12:58:33 »
a jeste jedna perlicka. Vcera byl muj ucet v plusu a dnes mi opet volali z Reifky at srovnam dluh. nevym jakym slusnym slovem se na ne vyjadrit


Offline Méďa Béďa

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 791
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Reifeisen bank a pristup ke klientovi
« Odpověď #4 kdy: 20. 01. 2011, 13:45:55 »
No, Raiffka si zřejmě o každém klientovi preventivně myslí, že je nesvéprávný blb. Takže mně týden před první splátkou volali, abych nezapomněl zaplatit. Odvětil jsem, že nejsem idiot a spoustu věcí si ještě pamatuji. Načež mně o 2 dny později přišla SMSka s mravokárným ponaučením ve stejném smyslu. Takže jsem pro sichr doplatil půjčku celou a mám od nich klid.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


aaa

  • Host
Re: Raiffeisen bank a pristup ke klientovi
« Odpověď #5 kdy: 15. 02. 2011, 17:15:15 »
jak sem slibil dalsi dil:
napsal jsem jim stiznost a spojil s reklamaci. Podal na pobocce osobne a mam kopii. Rikali ze mi odepise sam soudruh reditel. No 14 dni v haji a odpoved zadna ...
pokracovani priste


aaa

  • Host
Re: Raiffeisen bank a pristup ke klientovi
« Odpověď #6 kdy: 21. 02. 2011, 14:39:09 »
a mame tu pokracovani. Volali mi z rajfky reakci na muj dopis.Najednou nechteli ani autorizaci jako dycky
1. Udajne mi dvakrat poslali sms ze konci debetni lhuta a ze mam vyrovnat. A toto je dobry - SMS poslali ne na cislo, kam chodi autorizace ale na telefon, ktery jsem zrusil asi pred 7 lety a ktery rajfka zdedila spolu se mnou z ebanky. dobry ne ?
2. Dale sem se dozvedel to co vim, ze neni jejich povinnosti mne informovat. Ja dodavam ze opravdu ne povinnost, pouze slusnost.
3. Dale jsem se dozvedel, ze soudruh reditel s ohledem k tomu ze nejsou povinni - odmitl mou reklamaci, jinymi slovy souhlasil s tim ze mne banka podle meho nazoru okradla
4. A tak jsem u nich tedy zrusil vsechny ucty. Dobrejch 20 000 co usetrim rocne
5. A perlicka na zaver. uz sem mel zpet zbytky zustatku v hotovosti, zruseny ucet a slecna mi povida : jeste se divam, mate u nas povoleny debet tak mi prosim podepiste, ze ho rusite :-))  Na co mam rusit povoleni debetu na uctu, ktery rusim uz sem se radeji ani neptal

Zaokrouhleno secteno - kvuli nevhodne komunikaci, neochote a ctyrem stovkam prisli o zakaznika, ktery jim prinesl na prijmech za poslednich 12 mesicu asi 20 000 ( vcetne debetnich uroku )

Uz nebudu muset kazdy tyden cist dlouhe stati o zmenach obchodnich a jinych podminek

S Bohem banko inspirovana klienty, s Bohem a šáteček

Fííííjo


Miloš

  • Host
Re: Raiffeisen bank a pristup ke klientovi
« Odpověď #7 kdy: 21. 02. 2011, 23:01:53 »
Napsal jste:

"Jelikoz jsme byl porad v minusu, nekdy radove par kacek, nekdy par desitek tisic, a za rok jsem si nevzpomel to srovnat, banka aniz by mi dala vedet povoleny debet zrusila."

"Co s bankou, ktera s klientem jedna jak hovado ? jiz nema mou duveru."

Dovolím si reagovat:

Co dělat s klietem, který je pořád v minusu i pár desítek tisíc a za rok si nevzpomene to srovnat? Bankovnictví je založeno na důvěře a takový klient je pro banku zkrátka nedůvěryhodný a s prominutím lajdák.

Jako klient RB vskutku nechci, aby s takovými lidmi ztrácela banka čas a energii (ve výsledku moje peníze) vydávané na nějaké připomínání a urgování. Každý si má hledět svých povinností a plnit je. Jsme lidé, můžeme udělat chybu, ale potom si máme nadávat sami sobě a ne druhým. Udělal jste chybu, vůbec netuším, proč se rozčilujete na druhé…


Offline Méďa Béďa

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 791
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Raiffeisen bank a pristup ke klientovi
« Odpověď #8 kdy: 22. 02. 2011, 07:43:43 »
Asi to máte s tím utrácením peněz dost popletené... Řekl bych, že dotyčný si případné zaslání upozorňujícího mailu nebo SSMky bohatě zaplatil z úroků za onen kontokorent.


Marie

  • Host
Re: Raiffeisen bank a pristup ke klientovi
« Odpověď #9 kdy: 22. 02. 2011, 08:35:47 »
Musím se přidat. Také mám špatné zkušenosti s Raifkou. Nebudu tu vypisovat, co jsem s nimi řešila, jen mě hrozně štve, že vůbec nereagují na mé byť doporučené dopisy. Ze zákona na to mají lhůtu 30 dnů, ale Raifka zřejmě přistupuje ke klientům, ať si trhnou...... Čekala jsem na odpověď nejprve 2 měsíce, napsala jsem dopis znovu a zase nic. Po 3/4 roku jsem se od známých dozvěděla, že mám napstat na e-mail Raifky: stížnost....adt. To mi volali do dvou dnů. Dobrali jsme s k tomu, že mi někdo odpoví. Odpověď nesplňovala mé představy, tak jsem napsala dopis přímo na tu dotyčnou paní....... a čekám na odpověď 67 dnů. Zřejmě si mám zase trhnout......  Od té doby všem známým a přátelů doporučuji: Do Raifky zásadně ne!


Picker

  • Host
Re: Raiffeisen bank a pristup ke klientovi
« Odpověď #10 kdy: 16. 03. 2011, 08:03:16 »
Raiffka je kapitola sama pro sebe. Posilam jim mesicne dost penez na to, abych mel vedeni zdarma a jeste dostaval bonus, ale na to jim kaslu, kdyz jim to nefunguje. V zadnem debetu nejsem a nikdy nebyl, presto mi pripada, ze se ke mne chovaji (jak uz tu nekdo napsal) jak k nesvepravnemu blbovi. Od te doby, co Expandii koupila Reiffka to jde od desiti k peti. Zruseni internetoveho klice, zruseni online propojeni na ostatni produkty (stavebko, pojisteni, investicni ucty), zasilani otravnych nevyzadanych SMS (pry to nejde zrusit), stale castejsi vypadky dorucovani potvrzovacich SMS (dnes se napr. nejde vubec prihlasit), atd. atd. Proste cas na zmenu...
Za 10 let neprovedli zadne vylepseni, jen zhorseni, takze je (nastesti?) konkurence dobehla a dnes je kam odejit.


Letec

  • Host
Re: Raiffeisen bank a pristup ke klientovi
« Odpověď #11 kdy: 22. 03. 2011, 11:32:09 »
kam například?Také mám ekonto, a také mně připadá, že zdaleka není tak perfektní a tak výhodné, jak bývalo v ebance.,Ale ono je všude něco, takže KAM ODEJÍT?


Offline Patrik Chrz

  • Moderátor
  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 2 284
    • ICQ komunikátor - 275282557
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Raiffeisen bank a pristup ke klientovi
« Odpověď #12 kdy: 22. 03. 2011, 17:46:10 »
Tak záleží na tom co hledáš. Levné služby (mBank, FIO), široký rozsah služeb (ČS - i ta umí být zadarmo, když tam protočíš 100 000 Kč / měsíc), nějakou konkrétní službu (kromě RB nevím o jiné bance, co uměla poslat peníze z účtu poštovní poukázkou),...
Bank je na našem trhu spoustu.


AAA

  • Host
Re: Raiffeisen bank a pristup ke klientovi
« Odpověď #13 kdy: 11. 05. 2011, 02:42:50 »

Dovolím si reagovat:

Co dělat s klietem, který je pořád v minusu i pár desítek tisíc a za rok si nevzpomene to srovnat? Bankovnictví je založeno na důvěře a takový klient je pro banku zkrátka nedůvěryhodný a s prominutím lajdák.

Jako klient RB vskutku nechci, aby s takovými lidmi ztrácela banka čas a energii (ve výsledku moje peníze) vydávané na nějaké připomínání a urgování. Každý si má hledět svých povinností a plnit je. Jsme lidé, můžeme udělat chybu, ale potom si máme nadávat sami sobě a ne druhým. Udělal jste chybu, vůbec netuším, proč se rozčilujete na druhé…

mozna se pletu ale pripadate mi spis jako zamestnanec banky nez klient ale to je vedlejsi
Opravdu si myslite, ze pri poplatcich mezi 20 - 30 000 rocne na mne doplacite za SMS ?
Opravdu si myslite, ze klient je nesolidni proto, ze po roce na neco zapomene a nesplni jen proto, ze ho nikdo neupozornil ?
A co delat s klientem ktery je porad v minusu? navrhuji vsechny vyhodit. Pak bance nezbyde nez nakupovat Islandske akcie, Recke dluhopisy nebo ztraty spojene s nevybranymi uroky zajistit na klientech, co jsou stale v plusu.
A tak si RB, te banky inspirovane klienty pekne uzijte  :D


Alena

  • Host
Re: Raiffeisen bank a pristup ke klientovi
« Odpověď #14 kdy: 09. 08. 2011, 15:32:34 »
zdravím všechny , chtěla bych se také podělit o své zkušenosti s RB. Bohužel nemám žádné kladné, založila jsem si účet u e-Banky a byla jsem naprosto spokojená , do té doby než se z ní stala RB. To že jsem 3x urgovala změnu pobočky, na které chci řešit své problémy už teď beru jako nicotnost. Zákaznická linka nevím proč existuje, protože mi nikdy nedokázali odpovědět na můj problém, se slovy, že oni toto nedělají a že se mám obrátit na svou pobočku.Jak začarovaný kruh. Přes mnoho problémů jsem se konečně dokopala a zašla si na pobočku v Karlíně zrušit účet.
Bohužel jsem narazila na začínající bankéřku, které musel kolega několikrát radit, což bych ještě po hodinovém čekání přežila. Chtěla jsem si vybrat zbývající zůstatek , ale slečna mě informovala, že pokud chci hotovost, že mi přijde na adresu poukázka a že do 42 dní si mohu peníze vybrat. Tak mi poradila, ať si nechám převést peníze na jiný účet. Tak také provedla, s potvrzením o převodu na účet (bez uvedení částky ) a přeškrtnutým datem transakce jsem vítězně odcházela z pobočky:-) Ani po 14 dnech jsem peníze na daný účet neobdržela, a po telefonickém hovoru s onou nejmenovanou ,mi sdělila, že mě informovala, že peníze přijdou do 45 dní. To už bych vážně střílela:-) Jako blbec mám čekat dalších x dní, když jsem si peníze mohla vybrat předem na kartu, že já jsem jí  blbec důvěřovala.Ráda bych ještě uvedla, že jako klient eb-Banky jsem po 8 letech platila za veškeré služby u RB 370 kč měsíčně, no neberte to:-)


 
Platby GoPay