reklama

reklama

reklama

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Autor Téma: Chyba při výběru z bankomatu - 3 měsíce reklamační doba?  (Přečteno 11284 krát)

D

  • Host
Dobrý den.

V půlce listopadu jsem k určité věci čerpal spotřebitelský úvěr od mBank a potřeboval jsem vybrat obdržené peníze.
V pobočce mne samozřejmě odkázali na bankomat, použil jsem ten nejbližší - na centrále Raiffeisenbank P4.
Vybírám 40.000, bankomat nějak dlouho chroupe, koukam na internetove bankovnictvi na mobil, tam se částka zablokovala, koukám zpět na bankomat - "chyba transakce". Potvrzení žádné, obrazovku jsem vyfotit nestihl. Vracím se do pobočku mBank, tam mi paní s úsměvem řekla že oni na účty nevidí, mám podat reklamaci. Reklamace ihned podána, přijata.

Od té doby ticho, transakce již dávno zaúčtována.

Reklamaci jsem se snažil urgovat, bylo mi řečeno, že dle reklamačního řádu mají na vyřízení 3 měsíce a že se budou žádat kamerové záznamy atd.

Jaký se píše rok? Jsem přesvědčen, že techicky museli o chybě bankomatu v RB vědět ten samý den, i o nesedící uzávěrce bankomatu.

Jde tento proces nějak napadnout? Zvažoval jsem finančního arbitra, ale nejde o spor o nějaké rozhodnutí, asi to zatím není úplně k němu.

Docela mne to točí, ještě víc s ohledem na to, že šlo o půjčené peníze.

Nějaké rady?

Děkuji.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



 
Platby GoPay

reklama