reklama

reklama

reklama

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Autor Téma: FOREX - začátky  (Přečteno 5549 krát)

Offline jirsad

• "Dare something worthy"
  • Nováček
  • *
    • Zobrazit profil
FOREX - začátky
« kdy: 15. 05. 2018, 18:47:15 »
Dobrý den,
nevidím tady žádné příspěvky, ale myslím, že by bylo dobré na toto téma rozpoutat diskuzi, tak to zkusím svým začátečnickým dotazem. Vím, že pokud se má člověk na FOREX burze pravidelně a dlouhodobě vydělávat, je to běh na dlouhou trať a v podstatě full time strávený studiem, ale přesto se zeptám, jestli se najde někdo, kdo je schopen na tom něco málo vydělávat bez detailního studia? Nejsem úplný začátečník v investování, fungování finančních trhů ve své podstatě rozumím, a sám investuji do některých kryptoměn, ve kterých vidím spíše dlouhodobější investici, než spekulativní "gambling", ale o FOREX jsem se zatím nikdy moc nezajímal. Je možné si i na tomto trhu zvolit dlouhodobější, snad konzervativnejší strategii, nebo je lepší se bez hlubokých znalostí do tohoto trhu raději nepouštět?

Našel jsem nějaká doporučení na FOREX brokery, samozřejmě i na některé další, jako třeba X-Trade, kde se dá zažít i s 5$ atd., ale chtěl bych vědět od někoho reálné doporučení na brokera vhodného, řekněme na "otestování" (tedy s demo účtem, a pak i v reálu). Pro začátek a lepší orientaci by asi bylo dobré možnost v CZK.
Díky 

Reklama

• Stálý člen

reklama

Tom

• Host
Re:FOREX - začátky
« Odpověď #1 kdy: 15. 05. 2018, 23:42:27 »