reklama

reklama

reklama

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Autor Téma: výpověď ze strany banky  (Přečteno 4286 krát)

Petr

  • Host
výpověď ze strany banky
« kdy: 02. 08. 2018, 12:07:50 »
Dobrý den,
mám u banky majetkový účet, obávám se, že mi ho banka brzo vypoví kvůli nevyplnění jakéhosi dotazníku. (Zatím mi vpodstatě zablokovala přístup k elektronickému bankovnictví.) Kdyby to byl účet peněžní, pak by mi banka vloženou částku mohla například vyplatit v hotovosti. Co ale mohu čekat, že se stane s akciemi? Žádný účet, na který by je bylo možno převést nemám. Vyplnění dotazníku z mé strany nepřichází v úvahu z principiálních důvodů. Jaký myslíte, že lze očekávat další postup banky?

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



Karel

  • Host
Re:výpověď ze strany banky
« Odpověď #1 kdy: 04. 08. 2018, 10:58:10 »
Dobrý den,
Netuším, jak máte ve smluvních podmínkách ošetřenou situaci, když investiční dotazník vyplňovat nebudete. Vím jen, že jsou banky povinné tento dotazník klientům v nějakých intervalech dávat, ale povinnost vypovídat smlouvy odmítačům vyplnění nemají. Co se týče Vašich akcií, záleží na tom, kde jsou evidované. Pokud u Centrálního depozitáře cenných papírů, Tak tam zůstanou i když Vám bude přístup k nim přes banku zrušen. Pokud na vnitřní evidenci banky, tak se obraťte na banku s dotazem, co s nimi provede.


 
Platby GoPay

reklama