reklama

reklama

reklama

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Autor Téma: Daňové přiznání za rok 2018  (Přečteno 1313 krát)

David

• Host
Daňové přiznání za rok 2018
« kdy: 21. 03. 2019, 12:52:37 »
Dobrý den,

Prosím Vás, pokud budete tak hodní a zodpovíte mi pár otázek k mé situaci.

V momentálním zaměstnání mám dodat informace o příjmech pro daňové přiznání za rok 2018 (1.1. az 25.2.2018)
Situace je taková:
DO nynějšího zaměstnání jsem nastoupil 26.2.2018 typ úvazku HPP + podepisoval jsem růžový formulář platný od března 2018.
Před tím jsem byl zaměstnán na dohodu o pracovní činnosti jako brigádník v tescu s podepsaným růžovým formulářem a potvrzením, že jsem student prezenčního studia VŠ. Výplaty, které jsem za svou práci v tescu za rok 2018 obdržel: V lednu necelých 2 000 korun, v únoru 4 600 korun a v březnu zase necelé 2 000 kč. Pracovní poměr na DPČ mi byl ukončen až k datu 18.5.2018 ale poslední směnu jsem měl na začátku února.

Otázky zní takto.
Mám vepisovat do daňového přiznání mou brigádu za období 1.1.2018 až 26.2.2018 než jsem nastoupil na HPP do nynějšího zaměstnání?

Je problém že jsem měl podepsané růžové formuláře u 2 zaměstnavatelů i když jsem za období uplatnění slev na dani v nynějším zaměstnání neuplatňoval slevy na dani u předchozího zaměstnavatele(tesco)? (když jsem neměl nic odpracováno, tudíž jsem nedostával žádnou mzdu)

Je možné žádat o zpětné uplatnění slevy na studenta u nynějšího zaměstnavatele za březen,duben a květen? (studium jsem přerušil k datu 11.6.2018 a obnovil k datu 31.1.2019)

Doufám, že jsem svůj dotaz sepsal pochopitelně. Děkuji mnohokrát za odpověď a rady.

Reklama

• Stálý člen

reklama

Lada

• Host
Re:Daňové přiznání za rok 2018
« Odpověď #1 kdy: 21. 03. 2019, 15:43:17 »