reklama

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Autor Téma: PayPal  (Přečteno 4647 krát)

Jarda

  • Host
PayPal
« kdy: 25. 06. 2019, 18:25:22 »
Založil jsem si účet PayPal z důvodu, že mi chodí platby v zahraniční měně a považoval jsem to za dobr nápad. Ovšem až do okamžiku, kdy jsem si chtěl přijatou platbu převést na svůj běžný účet. Byl vyzván k tomu, abych si propojil účet súčtem bankovním. Nepřekonatelný problém, neboť po zadání požadovaných údajů mi systém neustále opakuje hlášku "Je nám líto. Váš požadavek teď bohužel nemůžeme zpracovat. Zkuste to znovu později." A takhle už to trvá řadu dnů. Poradí mi někdo, co s tím? Bohužel, anglicky neovládám ani zdaleka tolik, abych si troufl žádat o radu zákaznickou linku, takže to zkouším takhle.   

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



Offline smajly

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 1
    • Zobrazit profil
Re:PayPal
« Odpověď #1 kdy: 08. 08. 2019, 15:59:28 »
Dobrý den,

zkuste i po vyplnění údajů o bankovním účtu a objevení se chybové hlášky klikat opakovaně na potvrzovací tlačítko.

Ondřej


 
Platby GoPay

reklama