Dobrý den,
rád bych se podělil se zkušeností se společností O2, a Cetin. 8 let jsme v našem rodinném domě měli zavedeny 2 pevné telefonní linky, jednu moje matka a druhou já. Letos v dubnu nám O2 oznámila, že nám je bez náhrady ruší. Ačkoli obě pevné linky potřebujeme, nebyla s nimi řeč. Důvodem bylo rušení sloupů el. vedení společností ČEZ, jež měla O2 v pronájmu. Nebyl problém položit telefonní kabel do země, to však odmítla provést společnost Cetin jako nerentabilní investici. Přitom výkopy již byly ČEZem provedeny. Byl jsem tedy nucen dohodnout se s místním operátorem PAMICO Turnov a za provedení výkopů a přenos telefonních čísel jsem zaplatil částku zhruba 6.200,- Kč. Oběma společnostem jsem zaslal fakturu na tuto částku k proplacení, kterou odmítli proplatit s tím, že si nic neobjednali. Takovéto jednání s dlouholetým zákazníkem považuji za nepřijatelné. Těším se na Vaše názory.