reklama

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Autor Téma: Rušení účtu (mobilita) - výpis  (Přečteno 960 krát)

Offline salmon01

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 1
    • Zobrazit profil
Rušení účtu (mobilita) - výpis
« kdy: 09. 09. 2019, 17:47:08 »
Zdravím,

měl bych dotaz. Rušil jsem účet (v Unicredit) přes kodex mobility.

Věděl by někdo, zdali je banka povinna zaslat poslední výpis poštou? Někde jsem myslím četl, že ano, ale nedaří se mi to najít.

V emailu mi tvrdili, že ano a výpis měl být již odeslán. Pokud mi nedorazil, ať reklamuji na infolince.. Jenže na infolince mi sdělili, že o žádném zasílání výpisu při rušení účtu neví.  :(

(Pro úplnost - neměl jsem nastavené zasílání ani elektronických, ani papírových výpisů).

Děkuji za případné odpovědi.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



Offline nubufuso

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 5
    • Zobrazit profil
Re:Rušení účtu (mobilita) - výpis
« Odpověď #1 kdy: 19. 09. 2019, 12:03:06 »
pokud jste neměl nastavené zasílání ani elektronických, ani papírových výpisů tak Vám ho nepošlou, nejde si to stáhnout v e-bankovnictví?


 
Platby GoPay

reklama