Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Autor Téma: Lesk a bída AirBank  (Přečteno 292370 krát)

MarekVach

  • Host
Re:Lesk a bída AirBank
« Odpověď #75 kdy: 22. 12. 2014, 18:43:32 »
Dnes jsem z jistého důvodu potřeboval zadat platbu z Air Bank (jinak využívám již pouze FIO) a stalo se to samé jako vždy - tu platbu zadržují bez udání důvodu. Prakticky nic nového, bez udání důvodu mi zadržují každou platbu řekněme 10.000+ CZK. Jen jsem chtěl poreferovat, že se vůbec nic nezměnilo, to je vše.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


v.sp

  • Host
Re:Lesk a bída AirBank
« Odpověď #76 kdy: 22. 12. 2014, 19:11:10 »
No, takže jste musel v listopadu vysvětovat bance příchozí platbu několika milionů. A od té doby si holt banka na Vás zasedla a kontroluje i nižší platby, prostě jste spadl do kategorie podezřelých. To je sice nepříjemné (a taky bych asi šel někam jinam), ale není to "bez důvodu".


Kryšpín

  • Host
Re:Lesk a bída AirBank
« Odpověď #77 kdy: 22. 12. 2014, 21:42:51 »
To tu fakt dlouho nebylo... Se*ete to, s prominutím, i do dalších fór než je Měšec a Finexpert? Začínám mít dojem, že vám někdo z AB majznul manželku nebo přítelkyni  >:(.


Honza

  • Host
Re:Lesk a bída AirBank - neuvěřitelná zkušenost (dobrá)
« Odpověď #78 kdy: 16. 01. 2015, 15:09:39 »
Pěkný den ve spolek. Když jsme u lesku a bídy, udělal jsem dnes s AB zkušenost, která relativizuje poučky v tom smyslu, že bezpoplatkové banky nabízejí logicky o něco horší servis. No nevím. Předtím jsem byl u jedné banky z "velké pětky" a občas jsem si  něco převedl z účtu v dalekém Japonsku. Obvykle to bylo tak 4-6 pracovních dnů, než peníze dorazily na účet v ČR. Dnes jsem zase něco z Japanu poslal domů a když jsem asi o 8 hodin později večer zkontroloval účet u AB, peníze už tam byly! Za 200 Kč poplatek, zatímco dříve u renomované banky to bylo 800 Kč a 5 dní. Příjemné překvapení za které prostě AB musím pochválit. AB sice zatím nevydává kreditky, ale jinak nevidím nic, co by mě nutilo vzpomínat na časy u velké, kvalitní banky s údajným individuálním přístupem.  Chce to ještě ty kreditky, pár poboček navíc a hlavně víc vlastních bankomatů.









Offline Patrik Chrz

  • Moderátor
  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 3 133
    • Zobrazit profil
Re:Lesk a bída AirBank
« Odpověď #79 kdy: 18. 01. 2015, 19:55:40 »
Ta doba doručení závisí na více faktorech, třeba i na tom, zda platba jde přes korespondenční banku. Navíc nemusí jít vždy stejnou cestou.

Co se týče poplatku, většinou záleží více na kurzu (ten Air Bank zrovna zázračný nemá), u větších plateb bych neřešil platbu jinak, než přes devizové společnosti - dost se ušetří na kurzu (i několik procent částky), někdy i na poplatku.
Pokud jde o drobnou platbu, tak je nejvýhodnější Zuno, sice nemá taky zrovna zázračné kurzy (ostatně jako Air Bank), ale zase má všechny příchozí platby (včetně zahraničních) zdarma.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Táňa

  • Host
Re:Lesk a bída AirBank
« Odpověď #80 kdy: 16. 02. 2015, 20:39:53 »
Dobrý den,

za sebe mohu říci, že jsem se službami AirBanky nadmíru spokojená. Uživatel pravděpodobně nemá zkušenosti s ostatními bankami, kde zase já jsem na oplátku byla .. no jemně řečeno hodně nespokojená. Takže asi je vše věc názoru, ale z mojí strany mohu jen Airbanku pouze pochválit, líbí se a jsem ráda, že mohu být jejím klientem.

Hezký den Táňa


Offline Patrik Chrz

  • Moderátor
  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 3 133
    • Zobrazit profil
Re:Lesk a bída AirBank
« Odpověď #81 kdy: 17. 02. 2015, 06:59:21 »
Já bych to rozdělil na "vlastnosti" a "chyby".
To, jaké má Air Bank ceny, případně jaký zvolila "layout" internetového bankovnictví řadím mezi vlastnosti - ne vše mi vyhovuje, vzhledem k tomu, že bydlím v Praze a mám jejich bankomaty dostupné, tak mi nevadí poplatek u Malého tarifu za výběr z cizího bankomatu (platit 100 kč měsíčně za Velký tarif je při současné nabídce na trhu čiré bláznovství), ale internetové bankovnictví, která zkrátka nejde používat v mobilních prohlížečích by pro mne bylo dost podstatnou překážkou.

Naopak chyby (různé nefunkčnosti) napravuje Air Bank celkem rychle a hlavně (co ostatní banky nedělají) - KOMUNIKUJE se zákazníky. Přizná, že má chybu (když zavoláte na telefonickou podporu libovolné banky, že vám něco nejde, na 99 % dostatnete odpověď, že "u nich je vše v pořádku" a že máte hledat chybu u sebe, pak se dočtete na fórech, že to nejde nikomu), omluví se za ni, někdy poskytne i kompenzaci. Je to součást marketingové strategie "i banku můžete mít rádi" a přestože její produkty nejsou nejvýhodnější na trhu, spoustě klientů stačí to, že jsou nadprůměrné a že banka drží nějaký konstantní směr už od založení (žádné zběsilé změny sazebníku každý rok podle toho, jak zrovna vyšla účetnímu výsledovka).

Jasně, má mouchy, kamarád s nima má problémy kvůli zadržování větších plateb (banka si až přehnaně přísně vykládá zákony proti praní špinavých peněz), ale to se asi většiny lidí týkat nebude.


asdfghjkl

  • Host
Re:Lesk a bída AirBank
« Odpověď #82 kdy: 24. 08. 2015, 22:21:53 »
Umoznuje jiz Airbank autorizovat kazdou jednotlivou platbu (pripadne tvorbu a zmenu sablony) samostatným kodem v SMS zprave? Nebo ti ignoranti dodneska nevi, co je dvoukanalova autorizace, a omlouvaji to uzivatelskou privetivosti?


tommar007

  • Host
Re:Lesk a bída AirBank
« Odpověď #83 kdy: 25. 08. 2015, 07:30:52 »
Umožňuje. Přihlásíš se, zadáš platbu, potvrdíš SMSkou. Odhlásíš se, znovu se přihlásíš, zadáš platbu, potvrdíš SMSkou. A tak pořád dokola. BTW kolika lidem už vybílili účet kvůli tomu, že je nutné SMSkou potvrdit jen první platbu (a v mobilním bankovnictví se dokonce nepotvrzuje ani ta první)?


qwertz

  • Host
Re:Lesk a bída AirBank
« Odpověď #84 kdy: 25. 08. 2015, 21:23:49 »
Marny ted dela uzitecneho idiota Airbance? Tuhle kolosalni cipovinu doporucoval i oficialni kanal AB na Xychtbůčku.

https://cs-cz.facebook.com/Airbank/posts/601675166535188

Navrhovat opatření "typu po každé platbě se odhlašte" v době, kdy je malware schopen ve zlomku sekundy provést množství operací, může jen méně bystrý jedinec s IQ houpacího koně. FIO vám holt šláplo na bebínko, tak teď budete svoje výkřiky směrovat do diskuzí k AB, kam jste naštvaně přešel, že?


tommar007

  • Host
Re:Lesk a bída AirBank
« Odpověď #85 kdy: 26. 08. 2015, 07:18:19 »
Odpověď na otázku, kolika lidem se to stalo, by nebyla? BTW předpokládám, že nevybíráš kartou z bankomatu, protože tam je pravděpodobnost zneužití řádově vyšší. A co takové nakupování na internetu, fuj tajbl...


qwertz

  • Host
Re:Lesk a bída AirBank
« Odpověď #86 kdy: 27. 08. 2015, 18:19:04 »
Pane Marný, je-li smyslem vaší stupidní otázky zjistit, zda je tento jev běžný, doporučují použít google a zadat hesla jako "internetbanking", "fraud", "credentials" "vulnerability" .... - pokud to ovšem nepřesahuje vaše intelektuální schopnosti. Přesné číslo vám nikdo neřekne a neexistuje ani způsob jak ho zjistit.

Rozumy s pravděpodobností si nechte, protože nevíte, co tento termín znamená a nemá asi smysl ptát se vás na to jak jste to stanovil nebo spočítal. :-D Zneužití karty je samozřejmě zcela jiný případ, protože zákon  významně omezuje odpovědnost držitele karty. Totéž platí pro nákupy na internetu (jsou-li provedeny kartou), u jiných typů plateb riziko ovlivňujete volbou seriozního obchodu.

V případě internetbankingu se můžete stát obětí zero-day exploitu, hijack dns, MITM útoku,... a v mnoha případech máte jako běžný klient prakticky nulovou možnost tomu sám aktivně zabránit. Vyjma ověření nezávislým kanálem.


tommar007

  • Host
Re:Lesk a bída AirBank
« Odpověď #87 kdy: 28. 08. 2015, 07:16:54 »
Jo, Google najde věcí... Doporučuji zadat věci jako vesmírní ještírci, Aštar Šeran a podobně  8).


Marek Vach

  • Host
Re:Lesk a bída AirBank
« Odpověď #88 kdy: 02. 03. 2016, 19:25:03 »
Jsou to uplný ko*oti tahle banka. Dneska už mi instantně nepřipsali ani platbu ve výši 3.000 CZK od mého bratra a schvalují ji (zřejmě jako podezřelou platbu - jak by ne, když je v takové výši a od rodinného příslušníka...) již několik hodin. Ze začátku tahle banka byla fajn, teď je z ní už bohužel jen s*ačka toho největšího ražení.


Michal

  • Host
Re:Lesk a bída AirBank
« Odpověď #89 kdy: 19. 03. 2018, 10:04:06 »
Přihlášení z internetové kavárny? K účtu? To jako fakt? A to děláte v IT? Taková věc jako přihlášení z kavárny by mne fakt nenapadla. Samo o sobě je to nebezpečné. Asi jste "odborník" na slovo vzatý.


 
Platby GoPay