reklama

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Autor Téma: Dotaz na možnost ´reklamace nevyplacení nemocenské včas, a hlavně kde´  (Přečteno 1642 krát)

Dagy1

  • Host
Dobrý den, jsem od října na nemocenské. Zaměstnavateli jsem odevzdala veškeré doklady - neschopenku, lístky na peníze. Problém je v tom, že se moje neschopenka někde ´ztratila´, a až po opakovaných urgencích u zaměstnavatele a na sociálce jsem si musela vyřídit tzv. náhradní hlášení kvůli výplatě nemocenské . Zaměstnavatel mi tvrdil, že všechno poslal, sociálka zase, že tam nejsou veškeré doklady od zaměstnavatele, takže mi nemohou vyplatit nemocenskou (teprve po obdržení všech dokladů na to mají třicet dní).  Tři měsíce jsem byla bez příjmu, nemocenskou za říjen jsem dostala 2. ledna 2017. Je možné si někde stěžovat a chtít náhradu škody (= po kom?), protože jsem se dostala do druhotné platební neschopnosti, a to kvůli trvalým příkazům na běžném účtu, ze kterého jsem nemohla základní věci např. bydlení.
Děkuji.

Dagy

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



nova

  • Host
Pokud se chcete soudit, tak si najměte právníka a dejte to k soudu. Píšete, že jste od října nemocná, nepíšete ale od kdy - 1. 14KD platí zaměstnavatel, to jste měla obdržet. A pak nevím od kdy (od listopadu?) platí sociálka - pokud jste předala hned na začátku prosince, tak začátkem ledna jste dostala zaplaceno. JInak všude se píše, že má být člověk zabezpečen alespoň na 3 - 6 měsíců, nikdy nevíte, jestli nezkrachuje firma ve které pracujete. To pak byste také mohla být nějakou dobu bez peněz. Nevím, jak byste dopadla u soudu, abyste peníze spíš neprosoudila než abyste je dostala.....


Lada

  • Host
Stěžovat si můžete, ale že byste dostala od někoho náhradu škody, s tím bych bohužel moc nepočítala.


 
Platby GoPay

reklama